SOSTENIBILITÀ

Semu diversificendu i nostri prudutti per risponde à i bisogni di u mercatu.

Fate l'alimentu nantu à a Sostenibilità

Mantene una catena di fornimentu sustenibile per noi hè di primura per u successu continuu di a nostra impresa è di l'industria in generale.

Cum'è unu di i cummercianti di frutti di mare in u mondu, avemu un interessu propiu in a salute à longu andà di i nostri Oceani. Una quantità significativa di frutti di mare hè catturata in modu salvaticu chì pò purtà à una pesca eccessiva, catture accessorie indesiderate è metodi di cattura distruttivi. Cù e nostre azzioni, avemu bisognu di assicurà chì pruteggimu l'habitat marinu è ancu quelle cumunità chì dipendenu da a cugliera di e so risorse, per e generazioni à vene.

U nostru impegnu à prò di a sustenibilità di i frutti di mare hè unu à longu andà postu chì ricunniscimu chì ùn ci hè alcuna soluzione rapida. Sustenimu quelle pesca chì anu pratiche di pesca rispunsevuli è durevule in core à tuttu ciò chì facenu.

Pensemu chì avemu bisognu di travaglià in l'industria per guidà è influenzà, per spinghje i nostri clienti è fornitori versu metudi più sostenibili di cattura è di produzione.

Sustenimu u travagliu di parechje organizzazioni non governamentali cum'è MSC (Marine Stewardship Council) è Alaska RFM (Responsible Fisheries Management) chì stabiliscenu alti standard di l'industria per assicurà impatti ambientali minimi nantu à a nostra Pesca Globale.

I nostri principii dicenu chì noi:

Cercate l'accreditazione indipendente di terze parti induve hè pussibule è dà preferenza à i fornitori chì sò accreditati.

Dumandemu di cunnosce a surghjente è l'urigine di i prudutti chì vendemu è circhemu di accurtà a catena di fornimentu induve hè pussibule.

Ùn vendemu mai sapientemente prudutti chì danneghjanu l'ambiente o rischianu a sopravvivenza di una spezia senza un pianu per rettificà e credenziali di sustenibilità di u pruduttu.

Spingemu i nostri clienti è i fornitori per fà scelte più sustenibili.

Avemu un lanciu riesciutu di u nostru novu imballu compostabile per i nostri prudutti di frutti di mare congelati in u 2020. A vuluntà di fà un impattu è di creà un muvimentu hà purtatu à l'evoluzione di Makefood in l'usu di imballaggi compostabili. Facendu questu speremu di fà chì u cunsumadore, pensi cuscientemente à l'impattu di l'imballaggi in plastica non riutilizzabili in l'ambiente; è inseme pudemu sensibilizà a so pruduzzione eccessiva. U nostru scopu hè, micca solu di tene pulite e località urbane, ma ancu di più, di i nostri mari, induve sò uriginati i nostri prudutti. A so volta, riduce i fattori negativi associati à l'industria di i frutti di mare.

In Makefood avemu fattu u primu passu, è inseme, avemu u putenziale di creà un avvene megliu è più pulitu. Prumove a sustenibilità cù l'innovazione.

Ùn cridemu micca chì stu prucessu si fermi mai. Nunda ùn serà mai cumpletamente sustenibile. U vedemu cum'è un viaghju piuttostu cà una destinazione.


Mandateci u vostru missaghju: